Pages

Friday, January 20, 2012

Feminin

"Awek aku, semalam dia beli kasut berwarna pink untuk kali ke empat bulan ini." Kata Akmal pada suatu petang ketika pekena bihun sup Abu Samah. Tempat ini menjadi pusat kegiatan melabon kami setiap kali balik dari berkerja.

"Tunang aku merajuk pagi tadi sampai menangis sebab aku tak balas sms. Air matanya berwarna pink, feminin betul." Balas Zul sambil menghirup teh tarik gelas besar yang berbuih-buih. Tarmizi yang dari tadi hanya tersengih-sengih dengan menunjukkan giginya yang nampak bertaring tiba-tiba bersuara.

"Malam pertama aku dengan isteri, oleh sebab terlalu feminin, daranya berbentuk love."

uhm.........................

Sehingga hari ini aku masih lagi belum dapat membayangkan bagaimana rupanya dara yang berbantuk love.

No comments:

Post a Comment